donderdag 16 februari 2012

DANIE IN NEW YORK CITYYYY!

Zoals jullie weten is het Fashion Week in NY, Danie Bles is daar nu en laat ons meegenieten wat ze daar zo al aan het doen is, take a look with me.


Danie is deze week in New York. Voor de shows van de Fashion Week, om volop te shoppen voor het nieuwe seizoen maar ook voor enkele belangrijke afspraken. Hieronder deelt ze haar eerste foto’s vanuit The Big Apple. Danie heeft al volop geshopt en samen met stylist Kelly en eventmanager Wendy heeft ze het zichtbaar naar haar zin.

Bekijk hieronder Danie’s eerste kiekjes uit NYC!!



Op Schiphol. Samen met Wendy en Kelly naar New York!


Aangekomen in mijn hotel. Eerst maar even m’n koffer uitpakken…


Naast m’n bed staat deze handige paspop om mijn geshopte setjes op te spelden


Fijn uitzicht over de stad…


Goodmorning New York!


Mijn setje voor de eerste dag

Did a little shopping…


Samen met Reese Witherspoon aan het passen…


My new Alexander Wang heels


Even onze nagels laten doen..


My new city maps. De linker is water resistant en je kunt er een propje van maken.


En vervolgens stop je ‘m in dit kleine zakje.


Eerste avond met Kelly bij Mercer Kitchen


Shopping New Stuff voor Nikkie Plessen


Mijn nieuwe Topshop kettingen


It horloge: collier du chien van Hermes (vintage)



Binnenkort nog veel meer foto’s uit New York!


Tekst&Foto's: Bydanie.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten